Fredag, men för mig fortfarande torsdag

2012-04-20 @ 01:53:44



Jag har länge funderat hur jag ska skriva mitt första inlägg det skulle bli något extra, nu är jag trött, halvt medvetslös och är knappt säker på om jag kommer att minnas det här imorgon.

Låt mig se, det är sent och mörkt, musiken som ständigt brukar spelas i mina högtalare har tystnat, jag ligger bokstavligt talat som en död utter i min lite halvt obäddade säng. Mina fötter har ingen känsel, men jag känner att jag borde sova.
Sova är något jag har haft problem med den senaste tiden, jag har inte direkt legat kallsvetig om natten och velat dö, men jag har, ja ni vet, tänkt mycket och det är inget att rekomendera till en person som vill ha sömn.



Tankar är ofta bra, dåliga som bra, men i detta fall känns de endast överflödiga samt en aning...overkill?


Kommentarer
Postat av: Sandra

En iller som är som en död utter? Rena djurparken hos dig ju ;)

2012-04-20 @ 15:49:32
URL: http://sandraj86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0