Ett blandband av känslor

2012-04-20 @ 15:25:43



Jag har inte fått mycket sömn inatt vilket resulterat i en helt vanlig "Chill-dag".

När man har en "Chill-dag" så behövs förutom själva chillet (som förövrigt är ett väldigt roligt begrepp bara det) musik och då såklart musik som man kan chilla till. Jag personligen föredrar att lyssna på väldigt lugn musik under dessa dagar, musik som talar, texter som berör och röster som kan ge sällskap och tröst.
Jag tänkte lämna ut lite av den musik jag har lyssnat på idag, inget utöver det vanliga, men vem vet, något guldkorn kanske ni hittar, då kör vi:
  • Africa - Toto
  • Monster - Itchy daze
  • save me - Edguy
  • Shy - Sonata Arctica
  • Iris - The Goo Goo Dolls
  • 36 days - Hawk Nelson
Jag ska se lite film, gå och småplocka och eventuellt ta en kvällstur runt strömmen idag, hoppas att ni får lika trevligt som mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0